26 juli 2009

Slutt på ferien

Imorgen er det slutt på ferien min! Irene tar ferie, og jeg skal tilbake på jobb som arkitekt og i quiltebutikken. Har du spørsmål om produkter, send meg en mail!

Det regner ute, og jeg sitter på syrommet og holder på med 6 prosjekter samtidig. Jeg er så utålmodig, og store tepper med gjentagelser av blokker egner seg best til å sy sammen med andre blokker... så blir man ikke lei! Jeg kutter alt på forhånd og legger bunkene klare, og på designveggen min (hvit flanell, opphengt på kroker øverst på en ledig vegg) henger det blokker fra 3 tepper. Så syr jeg litt sånn og litt sånn... alt etter humøret... og med åpning for at det kan dukke opp andre ideer underveis (f.eks neste designabonnement... applikasjon & humor!!).

Baby-broderuskmønsteret finner du nå i nettbutikken!

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Populære innlegg