19 juli 2010

Indianer i buskene?

Wolff & Juul sin Repro-Sampler er nå ferdig!
Det vil si, ferdig sydd topp.
Ikke quiltet.
Ennå!
Nå sendes den siste pakken ut til alle reproabonnenter, mønster + stoffpakke med 6 herlige autentiske reprostoffer i knallings pennsylvania-stil farger.
Helene har sydd sine blokker over papp, mens jeg har sydd på maskin og på "amerikansk" (dvs. uten pappbiter). Går MYE fortere! En utolmodig sjel som meg har ikke tålmodighet til å sitte med søm over papp... det blir pent ja, men det går litt mere tid. Så jeg syr på maskin, (min Janome og min Bernina), og jeg synes det blir bra nok. Bedre ferdig enn perfekt!
Som lukkekant kommer det et herlig rødstripete stoff!

3 kommentarer:

Pia sa...

Det ser godt ud.
Jeg glæder mig til at få min egen færdig :-)

Angelikas quilts and knits sa...

Ih, hvor er den smuk :-)

Elins systue sa...

Stilig indianer, bare teletet som mangler

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Populære innlegg