10 mars 2011

I love handpiecing / Jeg liker håndsøm!

Jeg er blitt så glad i håndsøm!
Jeg er jo glad i symaskina mi, men hvis man skal være litt sosial med familien, eller hvis kanskje muligens det er et eller annet program på TV som lokker... så kan jeg ikke sitte med hendene i fanget.
Bokstavelig talt.
Man MÅ sy litt. Brodere... eller som nå, sy lapper sammen for hånd!
Med nøyaktige maler, gode nåler og en teknikk ala Jinny Beyer, så går det veldig raskt!
Jeg holder kurs i håndsømsteknikken søndag 27.mars i butikken!


I love hand piecing!
I'm using templates for cutting the pieces, and I use Jinny Beyers handpiecing tehnique. I recomment her hand piecing bible of a book!
Very fast, very accurate.
Very fun!
I'm holding a class in the shop, March 27th, if you'd like to give it a try!

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Populære innlegg