27 juli 2011

Sensommer ::: Late Summer

Noen har startet ferie, men for andre er den over.
Jeg nyter sommeren innimellom arbeidsdager på butikken.
Igår kveld fikk jeg gjort ferdig et mønster til Fat Quarter- og nå skal jeg på multetur med svigerforeldre. Resten av familien er på vikingemarked på Stiklestad, og der vil du finne meg også, på fredag og søndag.
På lørdag er jeg i butikken.
Butikktelefonen er kun betjent de dagene jeg er i butikken (tirs, tors, lørdag), mens alle mail og ordrer ekspederes forløpende!


I enjoy summer beetween working days in the shop.
Yesterday I finally finished my new design for Fat Quarter, and now I'm off to the mountains, hopefully picking cloudberries with my parents in law.
On Friday and Sunday I'll be at Stiklestad Viking Market!

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Populære innlegg