25 april 2012

stress!

Hva gjør man når det ikke er nok timer i døgnet? er det noen som vet det?
Jeg stresser som en gal og har vel mye under kontroll, men idag gikk jeg ut av matbutikken uten å ta med varene mine... hm, et tegn på at det begynner å blir nok!
Jeg legger inne nye stoffer i butikken, så er ihvertfall det gjort! Så skal bilen pakkes til kjøretur til Ringerike Quiltelag på Hønefoss imorgen! Gleder meg! Har med MASSE fint til dere damer!
Irene styrer butikken imorgen, og skal pakker ordrer osv. Jeg er tilbake på fredag.


What to do when there are not enough hours a day.... does somebody know? I'm stressing like a maniac to finish patterns and things for Market, and today I forgot my groceries at the store... a certain sign of stress.
I'm off to visit Ringerike Quilt club tomorrow, and my car is packed with nice fabrics, things and books!

2 kommentarer:

fru heidis puslerier sa...

kjør pent og ha ei herlig helg sammen med mennesker som har samme interesser..... det er kanskje litt påfyll og gir muligheter for avkobling også????

Førde Quiltelag sa...

Ro ned og ta vare på deg sjølv! Fekk sjå Åse sine ting frå Florø, freistande med alle dei fine linjalane! Trur du skulle hatt eit kurs hos oss også...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Populære innlegg