25 mai 2012

Back from Spring Market! ::: Tilbake fra Kansas

Heia- nå er jeg tilbake fra International Quilt Market i Kansas City!
Lang tur tilbake, jeg har jetlag og er litt surrete- så please tilgi at jeg ikke ennå er ajour med mailer og div.butikkarbeid! Jeg jobber imorgen pinseaften, så da skal jeg prøve å få ting unna!
Kort oppsummering: SUKSESS!
MYE å gjøre, masse folk å treffe, designdealer, mønstersalg, butikker, distributører og stoffprodusenter.
Vi rakk slett ikke å oppdatere bloggen med filmer- men det kommer- skal bare gjøre endel redigeringsarbeid først!
Her er en film som Rhonda fra Schmetz needles gjorde med meg- så her får du se meg i bunad på standen min, og jeg blabber iveg på halvgodt engelsk. Jadda ;-)



Hi, I'm back from International Quilt Market in Kansas City! Long way to travel, so I'm a bit jetlagged and behind with emails and work- please forgive me for not being ajour yet!
Will be, I promise!
To summarize Market: SUCCESS!
A lot to do, people to meet, great shop keepers to talk to, busy distributors and fabric people.
We didn't have time to get the blog updated with videofilms and pictures- but will do so this weekend!
Here you can see a video done by lovely Rhonda from Schmetz needles, I'm at my booth 1711 in my norwegian folk art dress, blabbering about my Ladybug quilt! Yes ;-)

2 kommentarer:

Grete L i Ålesund sa...

Du var rett så flink i videoen synes jeg :-) Gratulerer med suksessen i det store utland!

Bolg-frua sa...

Gratulerer! Når du fikser det så bra foran kamera, da går det nok knallbra uten :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Populære innlegg