17 november 2012

Ukens Darling

Wow, I'm the "darling of the week" by Helene Juul Design! 
I'f you'd like to see, read more here on Helene Juuls blog!
I'm blushing by all the good praise, but I'd like to be somewhat un-norwegian and just say "Thank you" - I have worked hard for this!


Jeg er "ukens darling" hos Helene Juul Design denne uka! Les mer på bloggen hennes!
Jeg rødmer over all rosen, men nå skal jeg være unorsk og ikke så beskjeden, så da sier jeg "Tusen takk" - (Og egentlig synes jeg det er velfortjent- jeg har jobbet hardt med dette!)

2 kommentarer:

Helene Juul sa...

Se det var nok en overraskelse for dig! ;-)
Men, ja, du har jobbet hårdt for dette kære ven og jeg ønsker dig fortsat held og lykke med din succes. Klem

Angelikas quilts and knits sa...

...og det er velfortjent :-)
quiltehilsner
Angelika

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Populære innlegg