30 september 2015

Quilterally 2015, 3-4okt!

Velkommen til quilterally 2015, helgen 3-4oktober!
Vi har åpent 10-18 begge dager (IKKE fra kl 0900, det er helg....)
Du kan lese mer om arrangementet på quilte-rally.no

Det er ikke så mange butikker som er med i år, litt synd, men jeg håper du får til å besøke minst en butikk! Jeg ser at mine nærmeste butikker er Lappemor på Tynset, og Lappe-dilla i Bodø, og det er noen timers kjøring det! 

Men jeg holder åpent likevel jeg, og håper at noen trønderdamer tar turen innom i helgen, så ikke jeg blir på butikken helt alene!

Aktiviteter hos Northern Quilts:
  • Gratis broderuskmønster til alle som kommer innom oss lørdag og søndag!
  • Se quilting på vår quilteramme: Wenche demonstrerer quilting med vanlig symaskin på vår store quilteramme
  • Quiltevideoer på veggen
  • Utstilling av Dear Jane-blokkene
  • Gratis kaffe & te står klar til deg, Velkommen!



Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Populære innlegg